Retourneren

Retourneren gepersonaliseerde artikelen

Als uw bestelling productiefouten bevat, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer de geleverde bedrukte artikelen afwijken van de drukproef of de specificaties op de factuur, dan zullen wij zo snel mogelijk met een passende oplossing komen. Dat kan zijn: een creditering of een nieuwe productie (geheel of gedeeltelijk). Houdt er wel altijd rekening mee dat een nieuwe productie wat extra tijd in beslag kan nemen, afhankelijk van de drukte van onze productieafdeling op dat moment.

Er moet duidelijk kunnen worden vastgesteld dat het een productiefout betreft, in alle andere gevallen kunnen wij geen retouren accepteren voor gepersonaliseerde producten.

Herroepingsrecht niet van toepassing voor gepersonaliseerde artikelen

Onze bedrukte producten zijn maatwerk. De bedrukking wordt voor u op maat gemaakt. Om die reden is het herroepingsrecht dan niet van toepassing. Zie artikel 10.9 van onze algemene voorwaarden.

Retourneren van onbedrukte artikelen

Onbedrukte producten kunnen geretourneerd worden en kennen een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. De kosten voor het retour sturen zijn voor uw rekening. Zie artikel 8.6 van onze algemene voorwaarden. Wanneer u hier gebruik van wilt maken van deze mogelijkheid dient u contact op te nemen met de klantenservice . U dient in dat geval duidelijk aan te geven dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht zoals beschreven in onze algemene voorwaarden.