Veel gestelde vragen
1.) Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het afhalen van een bestelling is soms in overleg mogelijk. Informeer naar deze mogelijkheid voordat u de bestelling plaatst. Omdat wij met verschillende productielocaties werken is afhalen niet altijd mogelijk. Bij spoed bestelling is het alleen mogelijk om uw bestelling via PostNL af te laten leveren.
Wij kunnen helaas geen korting geven op bestellingen die worden afgehaald. In Haarlem kunnen geen bestellingen worden afgehaald omdat wij daar geen productielocatie hebben.
2.) Wat is de minimale orderwaarde?
Wat hanteren geen minimale orderwaarde. Wel is het zo dat wij een minimaal orderaantal hanteren van 36 stuks. Op sommige speciale bierglazen geldt een hogere minimale afname. Deze staan onder de categorie ‘horeca collectie’. Deze gaan vanaf 108 stuks.
3.) Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten. Verzending is dus gratis.
In sommige gevallen zullen wij in overleg met u een spoed koerier inzetten. Hiervoor kan wel een toeslag van toepassing zijn. Meestal is dit gebaseerd op het aantal km van onze fabriek tot de afleverlocatie.
4.) Wat is het minimaal te bestellen aantal?
Wij hanteren voor de meeste bierglazen een minimaal orderaantal van 36 stuks.
In overleg kunnen er soms producten worden gecombineerd waardoor u in totaal op 36 stuks uitkomt. Voor enkele artikelen geldt een order drempel van 108 of 600 stuks.
5.) Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd is afhankelijk van verschillende factoren. De levertijd kan verschillend zijn per product, maar is ook afhankelijk van de voorraad op onze productielocaties.
Onbedrukt leveren wij altijd binnen 2 – 3 werkdagen, mits op voorraad.
Bij bedrukte producten varieert de levertijd van 1 week tot +/- 5 weken.
Is een product niet bij ons op voorraad, dan wordt u daar uiteraard zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht. Soms kunnen wij dan een deellevering aanbieden. Dit betekent dat wij een deel van uw bestelling direct uit onze voorraad leveren. Het restant wordt dan z.s.m. geleverd zodra wij weer de nieuwe voorraad binnen krijgen. Dit geldt zowel voor bedrukte als onbedrukte producten.
Producten die niet op voorraad zijn kunnen soms met een termijn van 6 maanden weer bij ons binnenkomen. U kunt dan wel alvast een bestelling plaatsen voor dit product. Dit zullen wij altijd met u overleggen. De levertijd van producten die niet op voorraad zijn is altijd een indicatie. U kunt hier geen rechten aan ontlenen. Voor het aanvullen van onze voorraden zijn wij namelijk afhankelijk van derden. Onze toeleveranciers lopen helaas wel eens vertraging op.
6.) Kan mij bestelling ook in het weekend worden geleverd?
In principe niet. Deze optie bieden wij alleen aan voor spoedleveringen die met PostNL worden geleverd op een particulier adres. Wilt u weten of dit voor u mogelijk is, overleg gerust met een van onze medewerkers hierover.
7.) Kunnen bedrukte bierglazen in de vaatwasmachine?
De bedrukking op de meeste bierglazen in onze collectie zijn vaatwasbestendig en vaatwasmachinebestendig. Let op, dit geldt alleen voor horeca vaatwasmachines. Reguliere vaatwasmachines (voor consumenten) kunnen de bedrukking op bierglazen aantasten. Dit heeft te maken met de hogere temperatuur en agressieve vaatmiddelen die in thuis vaatwasmachines gebruikt worden. In normale horeca vaatwasmachines kan de bedrukking tot 5.000 vaatwasbeurten mee. Daarnaast zijn de bedrukking op onze bierglazen krasvast, tenzij anders aangegeven.
Optioneel kunnen wij uw bedrukking ook etsen in het glas. Voorwaarde is dan wel dat uw logo uit eenvoudige lijnen/vormen bestaat en naar 1 kleur kan worden omgezet. Omdat uw ontwerp dan als het ware in het glas gegraveerd wordt, is deze manier van decoreren wel 100% kras vast en vaatwasmachinebestendig tot 100.000 vaatwasbeurten.